REKLAMY

Partnerzy: wynajem autokarów - Szamba betonowe Wieluń - Kwiaciarnia internetowa - Gaja - kalendarze reklamowe - www.przedluzanierzes-warszawa.pl
Prison Break 4 ?
Oceny: / 36
KiepskiŚwietny 
07.09.2007.

Michael ScofieldPodobno ludzka wyobraźnia nie zna granic, ale czy na pewno ? Jak długo może jeszcze trwać Prison Break ? Skazany na śmierć 4, lub 5 ? Jak myślicie - ile to jeszcze może trwać ? Z ilu więzień będą jeszcze w stanie uciekać ? 

Czy Prison Break pójdzie śladem "Przyjaciół", czy "CSI", gdzie obejrzymy dziewięć, czy dziesięć sezonów? 

Najbardziej zadziwiająca jest wypowiedź jednego z aktorów. Wentworth Miller powiedział, że aktorzy liczą się jeszcze z jednym, dwoma dodatkowymi sezonami ?

Jak będzie to zapewne pokaże czas... 

Aby dodać komentarz zaloguj się. Jeśli nie masz konta, załóż je sobie.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze.

 

Komentarze
Dodane przez scofield20 w dniu - 2007-10-24 15:02:55
A I JESZCZE JEDNO TO SIE PO 4 SERII BEDZIE ROBIC NUDNE JAK BEDA CIAGLE WIAC I SIEDZIEC NON STOP  
odnosnik
Dodane przez scofield20 w dniu - 2007-10-24 15:01:00
mam ndzieje ze sona bedzie ostatnim wiezieniem z jakiego beda musieli uciec a co do sezonu to ma ich podobno być 5 ale mam nadzieje ze 3 bedzie ostatnim bo jak linc jest uniewinniony to mike tez niedługo bedzie( powinien byc ). potrzebuje 7 odcinek z 1 serii po polsku a nie mam neta jak go skombinowac wie ktos mozecie napisać.SCOFIELD 20 POZDRAWIA 
moja mysl
Dodane przez redhot w dniu - 2007-10-19 13:49:38
dla mnie to dobrze ze moze byc koljna sria 4 i moze 5 ale po tym juz powinni skonczyc bo co za duzo to nie zdrowo 
Dodane przez julee04 w dniu - 2007-09-29 16:49:00
ja tez bym chciala zeby bylo wiecej seri!
moja mysl
Dodane przez wikunia0014 w dniu - 2007-09-08 20:06:12
ja uwazam ze fajnie by bylo gdyby byly jeszcze 2 sezony ale nie chcialabym zeby poszli sladami "CSI" poniewarz to juz przesadanull
moja mysl
Dodane przez wikunia0014 w dniu - 2007-09-08 20:06:11
ja uwazam ze fajnie by bylo gdyby byly jeszcze 2 sezony ale nie chcialabym zeby poszli sladami "CSI" poniewarz to juz przesadanull
moja mysl
Dodane przez wikunia0014 w dniu - 2007-09-08 20:06:10
ja uwazam ze fajnie by bylo gdyby byly jeszcze 2 sezony ale nie chcialabym zeby poszli sladami "CSI" poniewarz to juz przesadanull
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Skazanych: 2
23716 zarejestrowanych
ostatni: Remii1993

REKLAMY

ShoutBox

Ostatnia wiadomosc: 11 lat, 2 months temu
  • pener : napisy sciagam ale cos mi niegra zawczesnie cos ida napisy trzema mi w wersi HDVT chyba
  • pener : sciagam z tad odcinki ale napisow niema ,gdzie moge je znalesc ??
  • justynaonline : ludzie z kad mozna sciagnac 9 odcinek?
  • natali17 : no właśnie niech jakaś kochana osóbka poda;)*
  • beabro82 : kto wie skad mozna sciagnac 9 odcinek?
  • dawid1 : Zajefajny 9 odcinek xD
  • beabro82 : Admni a gdzie link do ściągniecia:))))
  • marcela : dzisaij 17 gdzie można sciągnąć 9 odcinek 3 sezonu?
  • azi 1910 : to już dziś w końcu
  • domia2814 : aaaaa, wielki dzien <lol> Smile
Musisz się zalogowac aby pisac
Strict Standards: Non-static method modules_html::module2() should not be called statically in /usr/home/mrjozo/domains/prison-break.net.pl/public_html/includes/frontend.php on line 166 Strict Standards: Non-static method modules_html::modoutput_rounded() should not be called statically in /usr/home/mrjozo/domains/prison-break.net.pl/public_html/includes/frontend.html.php on line 107

Sondy

Czy Mahone ucieknie z Michaelem i Whistlerem?